reede, 26. mai 2017

Lobapost.

Kuna ma kirjutan telefonis siis on sellega päris jama.Ma kirjutan ühte postitust vähemalt tund aega.
Aga tegelt tahtsin ma kirjutada oma rabarberitest.Mu aias saavad nad palju päikest (vähemalt viimasel ajal) siis nad on valmis.Varred on tõsiselt jämedad ja pikad.




Isegi mu isa ütles, et pole veel nii jämedaid rabarbereid näinud.
No mina neid maha ei istutanud.Mul saab alles aasta siin majas.Eelnevalt seisis maja ja aed 10 aastat tühjana.Eks see aasta ei saagi midagi ise väga kasvama panna.Pean päevikut ja järgmine hooaeg tean kuhu mida kasvama panna.
Rabarberitest teen täna mahla, moosi teen ka.Ülejäänud sügavkülma.Natuke rohkem vaba aega siis peaks kooki kah tegema.

Koerale saime lõpuks ka kuudi valmis.Tuli ruumikas ja ilus.Mina ja L. proovisime kah kuuti.Me mahtusime kuuti vabalt ja ruumi jäi ülegi.Pluss koer ka oli meiega.

Olin tubli ja saagisin kaks puud ka maha mida polnud vaja.Käsisaega saagisin kaks päeva järjest.



Olgu, tänan panen blogi kinni.Üks postitus on veel ootel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar