pühapäev, 21. mai 2017

10 random fakti minu kohta.

1.Ma vihkan sokke.
Miks sokid välja mõeldi? Pole paremat asja kui paljajalu olemine.

2.Mul on vaieldamatu nõrkus pasteedi vastu.
Ma söön pasteeti niisama ja määrin seda kuhjaga oma sepiku peale.

3.Ma ei ole mitte kunagi lasteaias käinud.

4.Mul on tomati allergia. 
Kõlab naljakalt, eks ?

5.Ma armastan mahajäetuid kohti.

6.Aastasena kukkusin 3-liitrise purgi otsa.
Keegi pidi mulle järgi vaatama, kui ema tööd teeb aga seda ei tehtud.Nii ma siis turnisin kuni kukkusin.Nüüd on kulmu all arm.

7.Kooli ajal käisin näiteringis, sest õpetaja sundis.
Ega mulle ei meeldinud näitlemine tõesti.Aga muidu õpetaja oli ise tore.Käisime hästi palju selle õpetajaga looduses ja matkamas.

8.Ma vihkan klaaskomme.
Ärge vaadake mind imelikult, kui Te klaaskomme sööma hakkate ja ma minema jooksen.Ma ei suuda lihtsalt näha ega kuulda seda.See on tõesti kõige jubedam asi ever.

9.Ma olen seto ja vene verd.
Ema sündis Jakuutias, isa Võrus.

10.Ma sündisin kuu aega hiljem.
Pidin sündima juunis aga sündisin juulis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar