pühapäev, 15. oktoober 2017

Kuus toidule 100euri ja kuidas käia üks kord kuus poes.

See postitus juba ammu ootel, täiendasin nüüd seda veidi.


Käin kord kuus poes ja tõesti kulub ~100€ (iga mõne kuu tagant tuleb veidi üle saja euro sest vaja varusid täiendada).
Kõik värske kraam tuleb kodust.Samuti siirupid,mahlad, hoidised, supipõhjad jne.Ühesõnaga käin poes, et osta kuivaineid.Makaronid, riis, tatar ja nipet-näpet muu vastavalt vajadusele.Sinna kulub jämedalt 20€.Siis veel liha, kana jne mida saab sügavkülma panna.Ma ostan alati lihakraami soodukaga sest noh liha ON kallis.Sinna kulub umbes 40€.Juba on läinud 60€.Vastavalt vajadusele täiendan ma ka oma maitseainete varu+küpsetamiseks vajaminevaid asju.Sinna kulutan umbes 20€.
Siis ongi poetuur läbi.
Piima saan ühe tädi käest, kes lüpsab õhtul piima ja hommikul toob koju ja seda iga neljapäev.Alati 6 liitrit piima.Samas saan ma temalt ka kohupiima ja juustu kuid seda ma ei taha koguaeg.Ei taha piimatädi mult rohkem kui 5€ piima eest terve kuu.
Samas kui tekib saia/leiva isu siis on mul üks tore naabritädi kes küpsetab imehead saia ja leiba.Vastutasuks viin talle oma kanade mune ja vahest küpsetan talle kooki.


Sellist libastumist, et on vaja käia veel poes kui üks kord kuus, juhtub ehk iga kolme-nelja kuu tagant.
Ja nii ma käingi poes ja säästan raha win-win :)
Ahjaa..kui tuleb magusaisu siis poest magusat kraami kokku ei osta.Teen siis ise kooki või mõnda magustoitu.Paar päeva tagasi tegin ise pähkli-shokolaadi kreemi, mida kulub värske saia peale vähe.Täitsa enda pähklid aiast, ise korjasin, ise kuivatasin ja panin purkidesse.
Muideks kas Te teate et sidruni sai on niii mõnusa maitsega ja ilusa värviga, et see on minu vaieldamatu lemmik!?


Kuidas Teie saate hakkama poes käimisega ja raha säästmisega?
Kas keegi käib iga päev ka poes?
Kas kulutate rohkem kui tahaksite?

4 kommentaari:

  1. Meil elukaaslasega on kuu toidurahaks 110€ nägu ja kahe peale kokku siis 220€. Ostame soodustusega asju, iga nädal vaatame poodide uue nädala reklaamlehed läbi, et ehk saab midagi hea hinnaga 😀

    VastaKustuta
  2. Ma ei kasvata midagi ise aga tuleb ka hakkama saada 100 v6i v2hemagi euroga. Siiani olen elua ja isegi nats. ylekaaluline. :D

    VastaKustuta
  3. Käime poes 1× nädalas ja oleme seadnud piiri 30€ nädala peale ehk siis kuus ca 120€. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jäi mainimata, et meid 2 täiskasvanut ja 1 koer, ilusti saame hakkama ;)

      Kustuta