reede, 2. juuni 2017

Pildipost.

Telefoni kogunes palju pilte.Mõned lisan siia.

A ja eile käisin külas.Võtsin kala kaasa ja praadisin esimest korda kala.Oli haugifilee ja appi kui hea see tuli.Miks esimest korda ? Sest ma ei söö kala aga eile kui tegin siis nokkisin natuke.



See ongi see tee, millest esimene postitus rääkisin.




Ma muidu alkoholi ei joo aga selle avastasin eelmine kuu ja no tõesti nii hea.





Siis kui lähed posti tooma aga tee on libe ja porine.






Kui aeda veekogu meisterdasin.See alles alguses tehtud pilt.Ei tea praegu kas lõpp tulemuse pilti ka on.Peab vaatama.

2 kommentaari:

  1. Oi kui vahva blogileid! Ma ka maakas :) Kolm aastat nüüdseks. Kuhu kanti te koliste?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh!
      Püüan tihedamini kirjutada aga maal on alati midagi teha ja siis õhtuks on vässu peal et kirjutada või vahest unustan.
      Järvamaa, eelmine suvi kolisime.Ma olin enne seda täitsa linnakas.

      Kustuta